Serveis
Consultoria Laboral
Rigor, proximitat i eficàcia. Els nostres valors i 38 anys d’experiència en l’àmbit laboral, a la vostra disposició.
Consultoria Laboral
El nostre equip d’advocats, graduats socials i tècnics laborals us assessoren legalment en el vostre negoci en l’àmbit de les relacions laborals i recursos humans.
Li assessorem i gestionem tots els assumptes de caire laboral de la seva empresa mitjançant una consultoria laboral.
Ens encarreguem de tot, perquè no s'hagi de preocupar de res.
Som conscients que davant la conjuntura actual és difícil estar al dia davant de les múltiples novetats legals que es presenten en l’àmbit laboral. Per aquest motiu, vetllem perquè la vostra empresa compleixi amb la legislació laboral vigent i per la relació que la vostra organització té amb els vostres empleats.
Us guiem i aconsellem sobre les possibles problemàtiques que pugueu tenir en el vostre negoci. Realitzem anàlisis i informes sobre els accidents laborals, baixes, costos dels treballadors per a l’empresa, entre d’altres aspectes que formen part de la nostra consultoria laboral.
Els nostres professionals s’encarreguen de posar-lo al dia pel que fa a la legislació laboral vigent. Aquesta funció és molt important, ja que l’empresa s’enfronta a constants modificacions legals que es produeixen en aquest àmbit.
Disposem d’un equip de tècnics formats específicament en diferents postgraus i graus en Igualtat de Gènere, amb l’objectiu d’oferir el millor assessorament i solució possible a cada necessitat en l’àmbit de gestió del seu equip de treball.
un equip especialitzat en legislació laboral a la vostra disposició
Posem al vostre abast un equip d’advocats i tècnics laborals que us proporcionen a la vostra organització determinació perquè la vostra empresa aconsegueixi els objectius i resultats desitjats en matèria laboral.
El nostre objectiu és que la vostra empresa disposi d’una estratègia sòlida de gestió de recursos humans ajudant-lo a gestionar les relacions laborals amb els seus empleats de manera eficaç.
Els nostres professionals atenen la gestió i el control dels assumptes vinculats als treballadors i la seva relació amb la seva organització.
Tractem entre altres aspectes la consultoria en relacions laborals i Seguretat Social, negoció i assessorament en Plans d’Igualtat, Política retributiva, estructura salarial i contractació a l’empresa, anàlisi del Registre Retributiu, de l’auditoria salarial i valoració dels llocs de treball, així com de la bretxa salarial.
Preguntes freqüents
Us guiem en temes relacionats amb els seus treballadors, incloent-hi la gestió d’empleats i complint sempre amb les normatives laborals vigents.
Quina relació té el consultor laboral amb l'empresa?
El nostre equip de consultors té un ampli coneixement en Relacions Laborals i Seguretat Social. D’aquesta manera també els permet guiar-los en la tramitació, en cas necessari, d’acomiadaments o expedients de regulació d’ocupació.
Com assessoren el meu negoci en la tasca burocràtica?
El nostre departament cuida en tot moment pel bé d’aquesta, procurant que la vostra empresa gestioni de forma adequada tot tipus d’incidències laborals entre treballadors i empreses, vetllant pel compliment de la llei.
La consultoria intervé en la prevenció de riscos laborals de la meva empresa?
Efectivament, intervé subministrant a l’empresa solucions viables en relació amb els problemes que es puguin detectar en matèria de prevenció de riscos laborals. Tenint en compte les activitats realitzades per cada treballador i l’àmbit en què aquestes es despleguen.
Assisteix a les inspeccions laborals?
Els nostres consultors s’ocupen d’atendre les inspeccions de treball quan tinguin lloc, guiant i proporcionant la informació necessària al seu negoci davant les autoritats corresponents.
Contacti amb Gemap
ara i us Assessorarem
Som molt més que una assessoria.
Gemap us acompanya i guia en les vostres decisions.
Gemap, by your side.